Nieuwe positionering Passion Cuisine

‘Mijn klanten weten niet goed wat ik doe’, zo kwam Harold Buijnsters van Passion Cuisine bij mij. Na een aantal sparringsessies kwamen we samen tot een nieuwe positionering. Een duidelijke manier om de breedte van zijn aanbod te communiceren.
 

Kookstudio Passion Cuisine

‘Mijn klanten weten niet goed wat ik doe’, zo kwam Harol Buijnsters van Passion Cuisine bij mij. Na een aantal sparringsessies kwamen we samen tot een nieuwe positionering. Een duidelijke manier om de breedte van zijn aanbod te communiceren.

Ik adviseerde drie kernwoorden op te nemen in het logo, zodat in één oogopslag duidelijk is wat hij doet. Deze driedeling wordt nu doorgevoerd in alle communicatie-uitingen. Bovendien schreef ik voor Passion Cuisine enkele basisteksten waarmee hij kort zijn bedrijf kan ‘neerzetten’.

Samen hebben we ook besloten dat het een mooi moment was om meteen de huisstijl een update te geven: een nieuwe uitstraling voor een nieuwe fase. Ik koos voor een vormgeefster uit mijn netwerk die dit perfect heeft uitgevoerd.